Najczęściej zadawane pytania
- Czy zakupy u Was są bezpieczne i legalne?
-
Wszystkie oferowane przez nas kody pochodzą bezpośrednio od wydawców doładowań i nigdy nie były używane, są w pełni legalne. Klucze z naszej strony pochodzą z oficjalnych dystrybucji, a my jesteśmy legalnym polskim przedsiębiorstwem. Posiadamy umowy na dystrybucję. Masz pewność, że kupujesz ze sprawdzonego źródła. Nasza strona jest chroniona płatnym certyfikatem SSL, a wpłat dokonujesz za pomocą sprawdzonych i popularnych procesorów płatności.
- Gdzie otrzymam zakupiony kod?
-
Zakupiony kod zostanie wysłany na adres email podany podczas składania zamówienia. W przypadku zarejstrowanych użytkowników wszystkie zakupione kody można również wyświetlić w panelu klienta tj. w zakładce "Moje konto-->Kupione kody"
- Ile trwa dostawa kodu?
-
Czas dostawy zależy w głównej mierze od wybranego sposobu płatności oraz czasu zaksięgowania wpłaty przez pośredników płatności. W przypadku szybkich przelewów online (PayU/Przelewy24**) wpłaty księgowane są niemal natychmiast(*) w dni robocze, a także w weekendy i święta. W przypadku wpłaty tradycyjnym przelewem bankowym czas dostawy może wynieść do 1 dnia roboczego od daty zaksięgowania środków na naszym koncie bankowym.
* wyjątek stanowi tradycyjny przelew.**dostępność usługi szybkich przelewów i czasu ich księgowań jest różna dla poszczególnych banków i jest zależna od wielu czynników, na które nie mamy wpływu.
- Wiadomość: "Brak kodów w repozytorium - prosimy o kontakt"
-
Stany sklepowe są na bieżąco aktualizowane ze stanami automatu wysyłkowego, jednakże w przypadku pojawienia sie takiej wiadomości prosimy o kontakt, kod zostanie wysłany natychmiast po odczytaniu wiadomości od Państwa.
- Czy można u Państwa zapłacić kartą lub poprzez SMS?
-
Ze względów bezpieczeństwa i polityki antyfraudowej nie obsługujemy tego typu płatności.
- Czy obsługują Państwo płatności Skrill, WebMoney lub PayPal?
-
W przypadku tego rodzaju metod płatności prosimy skontaktować sie z nami mailowo, bądź poprzez chat dostępny na naszej stronie.
- Czy zakupionymi kodami mogę zasilić konto "MyPaysafecard"?
-
Należy mieć na uwadze, że kody zakupione w walucie obcej (np. EURO) nie mogą zostać dodane na polskie konto MyPaysafecard. Wynika to z regulaminu oraz ograniczeń nałożonych przez Paysafecard.
Natomiast można do polskiego konta dodawać kody zakupione w PLN. Więcej informacji na: www.paysafecard.com - Mam problem z doładowaniem/kod nie działa, co mam zrobić?
-
W przypadku takiej sytuacji prosimy wpierw o kontakt z nami w celu dokładnej weryfikacji abyśmy mogli ustalić po czyjej stronie jest problem. Ze swojej strony gwarantujemy pełne wsparcie przy dokonaniu zakupów z naszej oferty.
- Czy jest możliwy zwrot zakupionego kodu?
-
Produkty cyfrowe nie podlegają reklamacji, rękojmi, zwrotom po przesłaniu do klienta zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 24 grudnia 2014 roku wydana na podstawie dyrektywy UE 2011/83. Jednak w określonych przypadkach taki zwrot jest możliwy i w przypadku chęci otrzymania zwrotu pieniędzy zapraszamy do skontaktowania się z Nami.